Wednesday 11 February 2015

Post versturen met een kus

Gewoon. Omdat het leuk is:



En in het ronddwarrelen op het wereldwijde web, valt het me ook op dat de webcare van PostNL fris en enthousiast overkomt. Ook heel leuk! Ik bespeur een kanteling in positionering van post an sich. Minder post, meer pakketjes. Ruimte te over voor dienstverlening naar de klant toe.

Twitterverjaardag
Ik raak in mijn hoofd in een mesmerizing bui. Op 2 februari vierde mijn twitteraccount alweer haar zesde (!) verjaardag, terwijl ik nog als de dag van gisteren weet dat ik eigenlijk niks van Twitter af wist en maar moest zorgen dat ik het onder de knie kreeg voor mijn stage destijds. Er waren nog niet zoveel mensen op Twitter dus ik vond het vrij duidelijk wie ik kon gaan volgen.
Soms zie ik nu door de bomen het bos niet meer, maar ik zie wel de leuke gesprekken en contactmomentjes die plaatsvinden tussen mensen, organisaties, journalistiek, etc.

Zoen
Nu twijfel ik vaker tussen offline en online contact in het voordeel van offline, maar stiekem zit ik giechelend achter mijn laptop of met mijn telefoon in de hand. Onze wereld is zo groot en het maakt ons zo klein. En ondanks dat kun jij als individu heel veel betekenen als je vrijdag een zoen op die envelop plant. Want zo lief en klein is de wereld ook. Ondertussen ga ik ook een zoen planten op de wangen van mijn meest dierbaren. Toevallig, omdat ik bij ze in de buurt ben.

No comments:

Post a Comment