Sunday 31 July 2016

Augustus: een maand geen alcohol

Dat lees je goed! In augustus drink ik geen alcohol. En met alle zomerse dagen en een vakantie in het verschiet, is dat misschien wel lastiger dan ik van tevoren zou denken...

Een grote drinker ben ik niet per se. Nu zit ik op moment van schrijven wel aan een gin tonic, want tja, het zonnetje schijnt buiten en het is de laatste dag van juli. Mijn collega's verrasten mij onlangs met een fles gin. Die staat nu verstopt in de kast, want dat gaat uiteraard niet zo snel op :) Wat ik wel moeilijk vind: een zonnetje, terrasje en iemand die je bestelling op komt nemen. Oef!

De 'regels'

Voor elke uitdaging geldt dat er bepaalde grenzen en zogenaamde 'regels' aan zitten. Ik kan alcohol voor medische redenen (ontsmetting oid) niet negeren, maar over het algemeen hoef je dan zelf niks door te slikken. Ik vind het een beetje een slap alternatief om bijvoorbeeld een 0% biertje te nemen en het voornemen is dan ook om dat niet te doen. Samen met Personal Body Plan belooft het wel een hele gezonde maand te worden. Hoe mij dat vergaat, lees je natuurlijk gewoon weer hier!

2 comments:

  1. ik wens je veel succes en ga proberen mee te doen

    ReplyDelete
  2. Hey Ali, wat leuk dat je ook mee doet! :) Ik ga je blog volgen. Groetjes, Marlies

    ReplyDelete