Monday 6 March 2017

Oorbellen paar 2

Even schrok ik toen ik vanochtend na mijn aankomst op kantoor bij het toilet in de spiegel keek: er ontbrak een oorbel! Ik wist zeker dat ik ze in gedaan had. Opeens wist ik ook weer waarom ik deze setjes (ik heb ze wit, lichtroze en roze) weinig draag: ze vallen wel eens uit elkaar.

Gelukkig lag het witte 'druppeltje' nog in de buurt van de kapstok. Ergens in mijn jas of sjaal zat het verstopt. Een beetje improviseren om de oorbel weer te maken, maar daarna was ik 'gewoon' back on track. De andere 2 paar komen jullie nog tegen komende weken. Overigens herinnerde ik mij nog een 37e paar: ik heb een soort reserve paar oorbellen in mijn portemonnee zitten voor het geval ik het vergeet. Dus dan kan de uitdaging nog een dagje langer duren! 

No comments:

Post a Comment